Na
zwrot towaru, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych
praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami), Klient będący
konsumentem, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru (zwrócić zakupiony towar) bez podania przyczyn w terminie 10 dni od
dnia wydania przedmiotu zamówienia.
Do
zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu
od umowy przed jego upływem.
Aby
zwrócić towar, musi on być wolny od uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu z
nienaruszonymi plombami.
W
przypadku zwrotu:
- proszę upewnić się, że towar spełnia warunki wymagane do dokonania zwrotu, określone w Regulaminie KAMATIC.PL
- proszę skontaktować się z KAMATIC.PL telefonicznie bądź mailem, przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 10 dni od uzyskania przedmiotu zamówienia- wystarczy za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- pracownik KAMATIC.Pl skontaktuje się z Państwem i ustali szczegóły zwrotu,
- proszę przesłać towar na adres KAMATIC.PL, dołączając do przesyłki dowód zakupu oraz formularz zwrotu,
- KAMATIC.PL wystawi fakturę korygującą i dokona zwrotu należności za zwrócony asortyment na konto klienta.
Szczegóły dotyczące zwrotu asortymentu
znajdują się w regulaminie KAMATIC.PL.